راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/وحدت رویه در مدیریت حسابهای کاربری مجازی(۱۳)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
در برندینگ شخصی بسیار توصیه میشود که باید وحدت رویهای در مدیریت حسابهای کاربری خودتان داشته باشید. این اصل در برندینگ شخصی برای رسانهکاران هم میتواند کاربرد داشته باشد. قرار نیست در تلگرام به گونهای برخورد کرده و در توئیتر و … هم به گونهای دیگر. اینها باعث خدشه وارد کردن در وحدت رویه شما میشود.
وحدت رویه هم که اصل و اساس برندینگ شخصی محسوب میشود. در این مورد یکی از مثالهای عجیبی که مشاهده کردهام، تفاوت رویه برخورد یکی از مدرسان حوزه برندینگ شخصی بوده است؛ که در سایت و حسابهای رسمی سعی میکند به گونهای برخورد کند که رسمی و حرفهای به نظر برسد، اما در عرصه توئیتر، دقیقا مثل کاربران آماتور برخورد میکند. طبیعی است که چنین تضادی در رویه مدیریت حسابهای کاربری، باعث میشود تا دیگران اعتماد خود را از دست بدهند.
دقت کنید همینکه شما اشاره میکنید در توضیحات حساب کاربری خود که خبرنگار هستید، این از نظر اجتماعی استانداردی از رفتارها و گفتارها و برخوردها را برایتان به صورت پیشفرض ایجاد میکند؛ که اگر رعایت نشود، باعث تعجب دیگران خواهد بود.