راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/هوش بالایی داشته باشید(بخش پایانی)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
خاطرتان باشد که باید هوش بالایی داشته باشید. در پژوهشی که از ۱۰۵ مدیر اجرایی ارشد انجام شده، دو نکته برای پیشرفت افراد ذکر شده است. اولین نکته داشتن هوش برای درک اولویتهای کاری در آن حوزه و پهنه است تا بتواند تمرکز بالاتر را روی این اولویتها بگذارد.
نکته دوم هم حس فوریت و توانایی در انجام سریع کارهاست. این دو عادت به تنهایی شما را یکی از موفقترین آدمهای حوزه رسانه میکند که طبیعتا برند خوبی هم برایتان به همراه خواهد آورد. ضمن اینکه باید تلاش کنید برای بیشتر دیده شدن، مهارتهای کاریتان را هم به شدت رشد بدهید و به مدیران رسانهتان نیز این دانش خود را منتقل کنید تا در صورت لزوم از شما بیشترین بهره را ببرند.
همچنین از مدیران خود درخواست داشته باشید تا دورههای جدید مرتبط با کارتان را برای شما تدارک ببینند. نکتههای دیگر اینکه سعی کنید از نظر ظاهری، به شدت شاداب و مثبت و سرزنده باشید.
در نهایت اینکه به قول برایان تریسی، برای خوب دیده شدن و به طور خلاصه، یادتان باشد که این کارها را باید انجام بدهید:
– عالی ظاهر شدن در کارهای مهمی که واگذار شده به شما
– داشتن ظاهر و گفتار و لباس مناسب
– گسترش ارتباطات در داخل و خارج شرکت و سازمان
– شرکت کردن در دورههای آموزشی برای رشد مهارتها
– مثبتنگری و شادابی و خوشرویی…