پرسونال برندینگ رسانه نگاران

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/خودتان را غیرمستقیم معرفی و تبلیغ کنید(۱۵)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ
یکی از نکته‌های مهم در حوزه ساخت برندینگ شخصی قوی در حوزه رسانه، این است که تا می‌توانید تکرارش کنید.

این‌طور نیست که صرف ساخت یک نام و شهرت، تصور کنید که دیگران می‌آیند و شما را پیدا می‌کنند و به شهرت حرفه‌ای می‌رسید. به واقع تا وقتی که به سطحی از شهرت حرفه‌ای نرسیده‌اید، تا می‌توانید باید خودتان و حرفه‌تان و توانمندی‌های‌تان را هم اشاعه دهید، هم تبلیغ کنید، هم معرفی. که این‌ها هم البته هنرمندی خاص خودش را می‌خواهد. ضمن ایجاد فراوانی در تبلیغ و معرفی خود، البته به صورت زیرپوستی و غیرمستقیم، سعی کنید طوری این کار انجام نشود که مخاطبان دوست نداشته باشند. به این منظور، می‌توانید روزانه حداقلی از انتشار پست‌ها و حضور در فضای مجازی را برای خودتان تعریف کنید، کارهایی که در رسانه از شما منتشر می‌شود را بازنشر بدهید، نسبت به دیگر گزارش‌ها و نکته‌های همکاران‌تان در رسانه‌های دیگر واکنش نشان داده و حتی بازنشرشان بدهید و … . وقتی که این امر تداوم پیدا کند، ابتدا مخاطبان جامعه هدف شما را کم‌کم به یاد می‌آورند، بعد شما را با حوزه‌ای تخصصی که در نظر گرفته‌اید به یاد می‌آورند و کم‌کم شهرت شما گره می‌خورد با توانمندی و تخصص شما؛ و احتمالا کار به پیشنهاد همکاری و مصاحبه و … هم کشیده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا