پرسونال برندینگ رسانه نگاران

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/ارزش مقاله‌های تخصصی(۱۲)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چاپ مقاله‌های تخصصی و حتی علمی در حوزه کاری‌تان، می‌تواند اثرگذاری بسیاری در تقویت برندینگ شخصی شما داشته باشد.
عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

طبیعتا چون رسانه نگار هستید، به احتمال زیاد فصلنامه‌ها و ماهنامه‌ها و حتی سالنامه‌ها و گاهنامه‌های علمی و تخصصی حوزه خودتان را به خوبی می‌شناسید و با آن آشنا هستید.

برخی از این نشریات تخصصی، اعلام دریافت مقاله هم می‌کنند تا در زمان مشخصی، مقالات را دریافت کنند. اگر به حوزه کاری‌تان علاقه داشته و در این زمینه اطلاعات زیادی را بتوانید تفسیر کنید، می‌توانید مقالات خوب و اثرگذاری هم بنویسید. هرچند که خود مقاله‌نویسی تخصصی و علمی هم قواعد خودش را دارد. دقت داشته باشید که قرار نیست یک سری اطلاعات را جستجو کرده و کنار هم بچینید و مدعی باشید که مقاله‌ای را نوشته‌اید. مقاله شما باید مورد استناد فعالان حوزه خودتان هم قرار بگیرد. دیده‌اید که این تفسیرگران و تحلیلگران غربی مقاله‌ای می‌نویسند و خودش منبع مراجعه و خبر و اطلاع‌رسانی می‌شود؟ باید به چنین جایگاهی برسید. البته برخی از شخصیت‌های ایرانی نیز چنین جایگاهی دارند؛ مثلا مقالات آخر محمود سریع‌القلم، در رسانه‌های زیادی منعکس می‌شود. این، باید مسیر و هدف شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا