رسانه دیدروزنامه ها/نشریات چاپی

یادداشت روزنامه ایران ورزشی/پدیده عجیب ادمین-خبرنگارنماهای ورزشی

یادداشت ایران ورزشی/پدیده عجیب ادمین-خبرنگارنماهای ورزشی

روزنامه ایران ورزشی در یادداشتی به قلم محمدرضا رحیم‌پور به راه های بازارگرمی فوتبالیست ها برای افزایش مبلغ قراردادهایشان پرداخته است.

گزیده ای از این یادداشت:

←دلال‌ها برای افزایش قیمت بازیکنان خود دست به هر کاری می‌زنند و با پیشنهادات پنهانی و شخصی سعی دارند تا قیمت بازیکنان مدنظر را با پیشنهاد‌سازی فیک، بالاتر ببرند و متأسفانه هستند مدیرانی که در زمین دلال‌ها بازی می‌کنند و فریب این جریان‌سازی‌های فیک را می‌خورند.

←یکی از این روش‌ها، تغییراتی است که در فعالیت‌های مجازی آنها مشاهده می‌شود. به عنوان مثال، آنها هم‌تیمی‌های سابق خود را آنفالو می‌کنند و در ادامه صفحه مجازی باشگاه و مربی خاصی را دنبال می‌کنند تا نشان دهند که به آن باشگاه علاقه و یا پیشنهاد دارند. یا اینکه مدیران برنامه‌ها با پیام به برخی از ادمین- خبرنگارنماها، با انتشار اخبار فیک از راه فضای مجازی با انتشار پست و استوری خود کسب درآمد می‌کنند.

←این سال‌ها خیلی از دلالان و شبکه مافیایی فوتبال به حربه جدیدی روی آورده‌اند و با استفاده از فن‌پیج‌ها و خبرسازی غیرواقعی و بزرگنمایی‌، به بازارگرمی برای بازیکنان فوتبال می‌پردازند تا در این بازار، بازیکن ۳میلیاردی را با ۳۰ میلیارد روانه یک باشگاه کنند!

←نکته قابل تأمل، بازی خوردن هواداران فوتبال در چنین بزرگ‌نمایی‌های قلابی است. این موضوع باعث شده تا در میان انبوهی از استوری‌های فروش پکیج‌های افزایش رویش مو، تبلیغات سایت‌های شرط‌بندی و امثالهم، گاهی هم اخبار دروغی از زبان برخی از این ادمین-خبرنگارنماها در فضای مجازی شنیده شود و با واکنش هواداران و پیشنهادسازی‌های فیک، قیمت آنها در بازار چندین برابر می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا