رسانه دیدتیترنماروزنامه ها/نشریات چاپی

روزنامه جدید ایران «آگاه» است

نوید یک روزنامه حرفه ای و جذاب

روزنامه جدید ایران «آگاه» است

رسانه نگاران:روزنامه جدید «آگاه» کاری از گروه رسانه ای مهر پس از انتشار ۷۸ پیش شماره آزمایشی، از نوزدهم خردادماه امسال با شعار«آگاه باشید تا قله راهی نیست» انتشار روزانه خود را آغاز کرد.

با بررسی هشت شماره منتشر شده  این روزنامه می توان نتیجه گرفت که خوشبختانه یک روزنامه حرفه ای وارد جامعه رسانه ای کشور شده است.
لوگو چشم نواز همراه گرافیک حرفه ای مناسب همراه با فراتحلیل هایی که مدیر مسوول هم وعده داده، نشان می دهد آگاه آمده تا یک رسانه تولیدمحتوا محور و آبرومند باشد.
محمدمهدی رحمتی مدیرمسئول آگاه در سرمقاله شماره نخست این روزنامه به توضیحاتی درباره دلایل انتشار آگاه پرداخته «فراتحلیل» را نیاز مخاطب امروز دانسته است.
او در بخشی از سرمقاله اش نوشته:« سرعت پرشتاب خبررسانی کمتر این فرصت را به خبرگزاری‌ها قرار می‌دهد تا فراتحلیل لازم را در اختیار مخاطب قرار دهند. فارغ از نگاه غالب فناوری پایه که تطبیق با روندهای پرشتاب فناوری را تنها راه موفقیت آنها می‌دانند، گروه رسانه‌ای مهر به این نتیجه رسید که نقش منحصربه‌فرد روزنامه‌ها در دنیای امروز هم فراموش‌شدنی نیست و مخاطبی فرصت آگاه شدن را دارد که تحلیل‌ها و فراخبرهای متقنی زمینه شکل‌گیری باورهای او را مهیا کند. بر همین اساس، امروز روزنامه آگاه به خانواده گروه رسانه مهر اضافه شده است. باور داریم تعامل با مخاطب تحلیل ما را تقویت می‌کند و ظرفیت فراگیری بیشتری را ایجاد می‌نماید؛ پس به‌عکس بسیاری از رسانه‌ها، فضای مجازی برای ما نقش رسانه مکملی را دارد که ظرفیت ارتباطات دوسویه با مخاطب را برایمان مهیا می‌کند و ما مشتاقانه خواهیم کوشید تا به این هدف برسیم. به لطف خداوند، امیدوار و به همت همکارانمان، مفتخریم.»

سردبیر روزنامه آگاه امیر اسماعیلی است.

آگاه جدیدترین عضو گروه رسانه‌ای مهر خواهد بود. گروه رسانه‌ای مهر شامل خبرگزاری مهر، موسسه انتشاراتی مهر، مهرینو (خانه خلاقیت و نوآوری مهر) و روزنامه انگلیسی‌زبان تهران‌تایمز است که این روزنامه اخیراً چهلمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.

agaah1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا