پرسونال برندینگ رسانه نگارانتیترنما

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/زبان‌تان‌ را تقویت کنید(۹)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

 

روزی از دکتر حسن نمکدوست، استاد شاخص ارتباطات و روزنامه‌نگاری، پرسیدم برای پیشرفت در کارم چه کار باید کنم؟ گفت زبان انگلیسی‌ات را تقویت کن.

به نظر می‌رسد این توصیه، برای رشد برندینگ شخصی رسانه نگاران هم مناسب باشد. رسانه‌نگاری که زبان بداند، می‌تواند به قسمت اعظم اطلاعات و دانش روز جهان دسترسی داشته باشد و اساسا توانمندی‌هایش بسیار بیشتر خواهد شد.

امروزه حتی اگر وزیر امور خارجه کشوری هم نتواند به زبان انگلیسی صحبت کند، شأن و برند خودش را از دست خواهد داد. حالا تصور کنید یک رسانه نگار اگر بتواند به زبان انگلیسی صحبت کرده و حتی بنویسد، چه ارج و قربی پیدا خواهد کرد! ضمن این‌که از این طریق می‌تواند با هم‌قطاران خود در کشورهای دیگر نیز ارتباط گرفته و شبکه‌های ارتباطی خودش را رشد بدهد؛ که اساسا یکی از اصول پرسونال برندینگ در سطح عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا