پرسونال برندینگ رسانه نگاران

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/چطور لباس بپوشید؟(۸)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

 

شاید وقتی که بحث از برندینگ شخصی مطرح می‌شود، همه یاد کتب و شلوار و صورت مرتب و موهای مرتب و … بیفتند. البته که این‌ها خوب است و نکته عجیبی نیست. اما در این‌جا نکته طلایی آن است که: باید همه چیز را طبق طبیعت و شخصیت خودتان بازتعریف کنید.

شاید من با ظاهر اسپرت راحت‌ترم؛ شاید اهل کت و شلوار نیستم و می‌خواهم زیاد در سطح شهر تردد کنم و … . در این صورت باید پوشش شما و گفتار شما و زبان بدن شما، متناسب با شخصیت شما باشد؛ به عبارتی با آن راحت باشید. اگر پوششی داشته باشید که با آن راحت نباشید، در این صورت نوعی ریاکاری در مسیرتان دیده خواهد شد.

مسأله اصلی این است که مرتب و منظم و دارای انضباط خاص خودتان در گفتار و رفتار باشید. این‌هاست که موجبات توسعه برندینگ شخصی را فراهم می‌آورد.

طبیعی است که در حوزه کار رسانه، برخی از پوشش‌ها و تکه‌کلام‌ها و گفتار و رفتارها نکوهیده است و خط قرمز محسوب می‌شود؛ قطعا این‌ها را باید کنار بگذارید. در کنار آن، می‌توانید پوشش و گفتار و رفتاری را در پیش بگیرید که با آن احساس راحتی بیشتری دارید؛ ولی در چارچوب‌هایی خاص.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا