پرسونال برندینگ رسانه نگارانتیترنما

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/سلام بر پروتکل‌های اختصاصی!(۷)

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

 

در این مرحله، شما باید پروتکل‌هایی را برای خودتان مشخص کنید.

پروتکل‌ها به شما می‌گویند که باید چطور رفتار کنید و چطور پاسخ دیگران را بدهید و چطور در برابر رفتارهای دیگران واکنش نشان بدهید و چطور لباس بپوشید و تکه‌کلام‌های شما چطور باشند و چطور مزاح و شوخی کنید و … .

اساسا وقتی که پروتکلی برای خودتان نداشته باشید، در هر لحظه می‌توانید به یک رنگی در بیایید. به عنوان یک رسانه‌‌نگار، داشتن این پروتکل‌ها خیلی مهم است.

دیده‌اید خلبان‌ها را که با این‌که ده‌ها سال تجربه و تخصص دارند، ولی باز هم موقع برخاستن از زمین با یک چک‌لیست همه چیز را مرور می‌کنند که چیزی از قلم نیفتد؟

شما هم باید چنین چک‌لیستی در نظر بگیرید؛ که مثلا من امروز آیا طبق این پروتکل صحبت کردم؛ آیا طبق این پروتکل درخواست مصاحبه دادم یا … . داشتن این پروتکل‌ها، می‌تواند یکپارچگی زیادی را در شما ایجاد کند و این یکپارچگی، می‌تواند توسعه برندینگ شما را رشد تصاعدی ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا