پرسونال برندینگ رسانه نگاران

راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/رسانه نگار تخصصی شوید(۶)

چگونه به عنوان یک رسانه‌گار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

چگونه به عنوان یک رسانه‌کار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟

عیسی محمدی

عیسی محمدی

رسانه نگار/شاعر/ کارشناس تولید محتوا، مدیر رسانه و مشاور/علاقمند به توسعه فردی و برندینگ

 

یکی از بهترین کارهایی که برای رشد برندینگ شخصی خودتان در عرصه رسانه می‌توانید انجام بدهید، رسانه نگاری تخصصی است.

حسین قندی در کتابی که با همین عنوان نگاشته بود، روزنامه‌نگاری تخصصی را بالاترین سطح کار رسانه تلقی کرده بود. در این سبک، شما حوزه‌ای را انتخاب کرده و در آن حوزه، سعی می‌کنید به آخرین اطلاعات و بهترین اطلاعات مجهز شده و بهترین کتاب‌ها و دوره‌ها را ببینید و … .

حسین قندی می‌گفت کسی می‌تواند داعیه روزنامه‌نگاری تخصصی داشته باشد که حتی بتواند در حوزه خودش یک کتاب خوب و ماندگار هم بنویسد.

به نظر می‌رسد که در عرصه توسعه برندینگ شخصی روزنامه‌نگاران، در ادامه مسیر تمرکزگرایی، روزنامه‌نگاری تخصصی هم نکته بسیار مهمی است؛ که بخشی از همان تمرکزگرایی است.

اساسا وقتی تخصص داشته باشید، اعتمادآفرینی هم در پی خواهد آمد و این دو، اساسا حسن برند و حسن شهرت شما می‌توانند باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا