راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/خوشقول باشید(۴)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
نکته بعدی، آن است که متعهد باشید. شما تصمیمی برای خودتان گرفتهاید و تکلیفتان روشن است؛ پس باید به مسیری که نسبت به این تکلیف روشن شده در نظر گرفتهاید متعهد باشید.
اساسا نسبت به همه حرفها و قولهای خودتان چه در فضای تحریریه یا بیرون و … باید متعهد باشید. شما فکر میکنید چرا خیلی از برندها ارزش خودشان را از دست میدهند؟ مثلا چرا مردم نسبت به خودروهای داخلی اینقدر بددل و بدگمان هستند؟ چون اساسا هم تکلیفشان با خودشان روشن نیست، هم به قولهای نیمبندی هم که میدهند وفادار نمیمانند. اساسا تعهدی به کیفیت و رضایت مشتری و … ندارند؛ ولی مدام شعارش را میدهند. این ها دافعه ایجاد میکند.
در برندینگ شخصی شما باید جاذبه داشته باشید و تعهد به پیمان و قول و مسیری که در پیش گرفتهاید، میتواند جاذبه زیادی برای شما ایجاد کند. اما اگر هر روز بخواهید تعهدتان را عوض کنید، مخاطب و بازار کار رسانه هم به شما اعتمادی نخواهد داشت و اساسا برندی نخواهید داشت.