رسانه دیدسایت ها/خبرگزاری ها

رونمایی از «آژانس خبری پی‌آر» رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران

رونمایی از «آژانس خبری پی‌آر» رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران

آژانس خبری پی‌آر» رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران، با هدف ساماندهی و گسترش دانش بومی، تقویت پژوهش‌ها و ارتقای سطح علمی روابط عمومی در کشور و همگام‌سازی با علوم روز جهانی، به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

محمدرضا پارسیان مدیر مسئول این آژانس در جریان دویست و هشتاد و ششمین نشست ماهانه انجمن روابط عمومی ایران اعلام کرد: این رسانه با حضور پروفسور باقر ساروخانی، پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، رونمایی شد.
پارسیان با اشاره به رشد دانش حرفه‌ای روابط عمومی در جهان و نیاز به افزایش آگاهی جامعه روابط عمومی کشور اظهار داشت:«آژانس خبری پی‌آر» بستری برای انتشار اخبار، مقالات و تحلیل‌های تخصصی در حوزه روابط عمومی فراهم کرده و انتظار می‌رود به‌عنوان مرجعی معتبر در این حوزه شناخته شود.
رئیس انجمن روابط عمومی استان تهران افزود: این رسانه با ارائه محتوای تخصصی و به‌روز، به توسعه دانش و هم‌افزایی در حوزه روابط عمومی کمک خواهد کرد و آماده همکاری با سایر رسانه‌های تخصصی است.
این مراسم با حضور چهره‌هایی از جمله مهدی باقریان (مدیرعامل مؤسسه کارگزار روابط عمومی)، خسرو رفیعی (رئیس انجمن روابط عمومی ایران)، جواد قاسمی (دبیر انجمن)، غلامرضا کاظمی دینان (رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی ایران)، امیرعباس تقی‌پور (مدیر مسئول ماهنامه مدیریت ارتباطات)، کریم شیبانی‌یکتا (رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران)، علی‌اکبر صابری (مدیر روابط عمومی این شرکت) و جمعی از پیشکسوتان، متخصصان و دانشجویان روابط عمومی، به میزبانی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران برگزار شد.

رونمایی از «آژانس خبری پی‌آر» رسانه تخصصی اکوسیستم روابط عمومی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا