رسانه دیدروزنامه ها/نشریات چاپی

سرمقاله قابل تامل روزنامه خوزی ها/لزوم سالم سازی رسانه ای ها در ایران

حکایت گندیدن نمک

سرمقاله قابل تامل روزنامه خوزی ها/لزوم سالم سازی رسانه ای ها در ایران

محمد مالی مدیرمسئول روزنامه خوزی ها سرمقاله صفحه نخست امروز چهارشنبه این روزنامه را به باج گیری برخی اهالی رسانه از صاحبان قدرت و مکنت اختصاص داده است.

او نوشته که سال ها پیش برای مصاحبه با مدیرعامل بزرگترین شرکت فولادی اهواز به دفتر این مدیر رفته و در آنجا یکی از مجریان مطرح آن سال های رسانه ملی را دیده که از قضا برنامه های چالشی هم داشته اما آمده بوده تا از آقای مدیر امتیازها، رانت ها و شاید باج هایی بگیرد.
مالی در ادامه، این کار را به بعضی اهالی رسانه های چاپی و مجازی هم تعمیم داده و نوشته در برخی رسانه ها گزارش و تیتر و حتی صفحه اول فروخته می شود تا بلکه به امتیازات خاصی دست یافته شود.
مدیرمسئول روزنامه خوزی ها در پایان نوشته:«کاش روزی واریزی پتروشیمی ها،فولادی ها، بورسی ها و باشگاه های ورزشی و خودروسازها به جیب اکانت ها و رسانه ای ها، شفاف اعلام می شد تا تفاوت دوغ و دوشاب مشخص شود.» او در پایان نتیجه گرفته که اگر رسانه تمیز شود، جامعه پاک خواهد شد.

سرمقاله قابل تامل روزنامه خوزی ها/لزوم سالم سازی رسانه ای ها در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا