رسانه دیدروزنامه ها/نشریات چاپی

رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی در اهواز

رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی در اهواز

نخستین دوره جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی در اهواز برگزار می شود.

پایگاه خبری صدای هموطن نوشت:عصر روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ با حضور جمعی از نخبگان علمی و سیاسی، فرهنگی خوزستان در مجموعه پذیرایی ریف، آیین افتتاحیه نخستین جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی برگزار شد.

رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی در اهواز

سایر اطلاعات برگزاری این جشنواره:

فراخوان جشنواره: 

 الف / حرفه ای:

تیتر ،  سرمقاله، گزارش، گفت و گو،  یادداشت، عکس، کاریکاتور، داستان کوتاه (آثار تولیدی از ابتدای آبان ۱۴۰۲ تا ۱۵ آبان ۱۴۰۳ : منتشر شده یا نشده)

ب / موضوعی:

وفاق ملی ، هویت ایرانی و ملی و پیوستگی اقوام، رابطهی دولت و نسل Z ، توسعه ی  اقتصادی کشور (بدون محدودیت تاریخی تا ۱۵آبان ۱۴۰۳، منتشر شده یا نشده)

ج / مجازی:

۵ توییت برتر و ۵ پست اینستاگرامی  برتر  با موضوع   #برای _ ایران (وفاق ملی)

(  منتشر شده تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳)

ارسال آثار حداقل ۱ و حداکثر۳ مورد  در هر حوزه.
هر فرد می تواند در ۳حوزه اقدام به ارسال اثر کند.

علاقمندان به شرکت در جشنواره آثار نوشتاری خود را بصورت word  با فونت Bnazanin  سایز ۱۴ بصورت فایل PDF    و عکس و  کاریکاتور را در فرمت jpg    با کیفیت مناسب به   ایمیل:foriran851@gmail.com 

تا تاریخ ۵ آذرماه۱۴۰۳ ارسال کنند.

آثار پس از دریافت، از سوی هیات اجرایی و داوری، جمع‌آوری و فهرست آثار ثبت شده تا ۱۰آذرماه ۱۴۰۳ در پایگاه خبری صدای هموطن اعلام می شود.

مراسم افتتاحیه و رونمایی از پوستر جشنواره روز پنجشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳  ساعت ۴ تا ۵ عصر رستوران “ریف”  و آیین پایانی و  اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان هر بخش  در ۲۲ آذرماه ۱۴۰۳ ( مکان مراسم پایانی در اطلاعیه ی بعدی اعلام خواهد شد) با حضور مهمانان ویژه برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق ایمیل اعلام شده یا با شماره‌های ۰۹۱۶۷۸۵۳۳۷۶ و ۰۹۱۶۳۰۷۴۲۹۷ و ۰۹۱۶۶۸۳۱۴۲۲ و ۰۹۱۲۱۳۳۵۷۲۲ ۰۶۱۳۲۲۱۹۱۲۷  و  ۰۶۱۳۲۲۱۹۱۲۶ دبیرخانه دائمی (جشنواره #برای_ایران)  تماس بگیرند.

شورای سیاستگذاری و اجرایی جشنواره: شهرام ملکی نیا؛ سیروس ممبینی، محمد مالی و شهرام گراوندی است که به اهتمام رسانه های خوزی ها، سیاه مشق، آنزان، پیوند ایرانیان و صدای هم وطن برگزار خواهد شد.

رونمایی از پوستر و فراخوان جشنواره سراسری رسانه های مکتوب و مجازی در اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا