پرسونال برندینگ رسانه نگاران
راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/خونسرد بمانید(۱۰)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
شما به عنوان یک رسانه نگار، باید به افراد زیادی زنگ بزنید، باید حضور پررنگی در شبکههای اجتماعی داشته باشید و در کل، ارتباطات مجازی و واقعی زیادی را باید تجربه کنید.
مشاهده میشود که بخشی از رسانه نگاران، از خویشتنداری مورد نظر در این ارتباطات برخوردار نیستند. حتی زیاد مشاهده کردهایم که رسانه نگاران، با مصاحبهشوندگان خودشان هم درگیری لفظی پیدا میکنند.
درگیری و حتی فحاشی در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی هم که فراوان دیده میشود. اینها باعث میشوند تا کلاس کاری و رفتاری روزنامهنگاران، به عنوان نمایندگان مردم، کاهش پیدا کند. مثل این میماند که یک استاد دانشگاه یا پزشک، لحن گفتاری و واژگان مورد استفاده بدی داشته باشد و کلا مردم وقتی که نحوه گفتارش را میشنوند، کلا ذهنیتشان نسبت به او تغییر پیدا میکند. پس، حسابی خویشتندار باشید و عصبانی نشوید و حتی اگر کسی به شما بیاحترامی کرد و جوابتان را بد داد، تلافی نکنید.