پرسونال برندینگ رسانه نگاران
راه های تقویت پرسونال برندینگ رسانه نگاران/اهمیت جذب اعتماد مخاطبان(۲)
چگونه به عنوان یک رسانهگار، برندینگ شخصی قدرتمندی داشته باشیم؟
باز هم به همان سئوال قسمت اول باز میگردیم: چرا مهم است؟ به دلیل اعتماد مخاطبان. مخاطب یک رسانه، چرا باید به یک نویسنده و تحلیلگر و مصاحبهگر و … اعتماد داشته باشد؟ اصلا چرا باید به یک رسانه اعتماد داشته باشد؟
پاسخگویی به این سئوال، نکته بسیار مهمی است و راههای خوبی را برایتان باز میکند. نکته اینجاست که مخاطبان وقتی به کسی و رسانهای و نویسندهای اعتماد میکنند که در ابتدای امر، متوجه بشوند که تخصص لازم را دارد، سپس متوجه بشوند به چیزی که میگوید اعتقاد و اعتماد دارد. دقت کنید که اینجا بحث جهت کاری رسانه نگار نیست؛ بحث یکرنگی اوست. بحث یکرنگی هم در برندینگ اهمیت زیادی دارد. اگر مدام بخواهید رنگ عوض کنید، شخصیت خودتان را از دست خواهید داد و یک شخصیت رنگارنگ، مورد مناسبی برای اعتماد نیست. پس اگر دنبال اثرگذاری رسانهای هستید، باید برندینگ شاخص و قابل اعتمادی برای خودتان بسازید؛ طوری که چشمبسته حرفتان را قبول کنند.